آرشیو آبان ماه 1398

طراحي و بهينه سازي سايت

لباسكار

لباس كار

خريد لباسكار مناسب

صاحب يك كارخانه يا شركت توليدي هستيد و قصد خريد لباسكار راداريد؟ يا يك مجموعه خدماتي كوچك را داريد و به دنبال يك لباسكار مناسب هستيد!
اگر به عنوان يك مدير را رئيس به فكر خريد لباسكار هستيد بايد به شما بگوييم كه در گام نخست بايد لزوم داشتن لباسكار براي مجموعه ها را بررسي كنيم تا شما در انتخاب يك لباسكار مناسب با نگرشي بهتر اقدام كنيد.

لباسكار چيست؟

در تعريف لباسكار يا يونيفرم يك موضوع هائز اهميت است . ايجاد نظم در پوشش سازمان ها. لباسكار در واقع پوششي يكسان يا يكدست است براي پرسنل سازمان و ادارات.
لباسكار ها معمولا از جنس پارچه و با يك تم رنگي متناسب براي كاركنان يك مجموعه طراحي و دوخته مي شود.

جت پرينتر

در همه صنايع وقتي كه محصولات را بسته بندي مي نمايند بايد اطلاعات مربوط به آن محصول درج نمايند. اين كار توسط جت پرينتر صنعتي انجام مي شود . اين اطلاعات هم بر روي محصول و هم بر روي بسته بندي نيز بايد درج شود.
از زمان وقوع انقلاب صنعتي تا كنون همه شركت ها و كساني كه در كارهاي توليدي فعاليت دارند به فكر اين بوده اند كه بتوانند سهم فروش بيشتري را در بازار براي خود كسب كنند. بعد از جنگ جهاني دوم كه همه دنيا را تحت تاثير خود قرار داده بود شركت هاي توليدي سعي در بازگشت به بازار را داشتند. آن ها مي خواستند كه خيلي سريع اتفاقات را فراموش كرده و به رونق اقتصادي برگردند.
در اين دوران براي اينكه بازار را از دست ندهند فقط به فكر توليد محصول بودند و خيلي به كيفيت اهميت نمي دادند اما پس از گذشت سال ها وقتي ديدند كه بازار پر از رقيب شده است كميت و كيفيت محصولات توليدي را افزايش دادند.
بطوريكه با اجبار دولت ها مجبور بودند كه روي محصولات اطلاعات آن را نيز درج كنند و حتي تاريخ توليد و انقضا نيز بايد ثبت مي شد. اما اين كار زمان زيادي را از شركت ها تلف مي كرد تا اينكه جت پرينترهاي صنعتي وارد بازار شدند و به راحتي توانستند اين چالش را سپري كنند.

طراحي سايت در كرج

طراحي سايت

امروزه با توجه به شرايط كسب وكار ، داشتن يك وب سايت براي معرفي خدمات يا محصولات امري مهم و اجتناب ناپذير است . شايد صاحبان كسب و كارهاي سنتي ، نياز به داشتن يك وبسايت را حس نكرده اند و اهميتي به حضور درفضاي كسب و كار آنلاين را نميدهند اما واقعيت امر اين است كه عمر كسب و كار سنتي رو به اتمام است و مشتريان براي خريد يك محصول ، ابتدا در اينترنت جستجو و سپس محصول خود را با توجه به نوع سايت و شيوه ارائه محصول توسط هر وب سايتي اقدام به خريد ميكنند.

گستردگي دسترسي به اطلاعات يك سايت، هزينه طراحي سايت در مقايسه با امكاناتي كه در اختيار كاربران خود قرار مي دهد، و همچنين قابليت بروزرساني و مديريت آسان پورتال و سايت، از جمله مهمترين ويژگي هاي طراحي سايت مي باشد كه بايد به آن توجه ويژه نمود. همچنين اطمينان به يك شركت طراحي سايت با توجه به نمونه طراحي سايت هاي انجام شده توسط آن نيز تشخيص انتخاب مناسب را براي شما آسانتر مي كند

طراحي سايت تخصصي

طراحي انواع سايت شخصي، شركتي،فروشگاهي و … با تيم متشكل از گرافيست ، برنامه نويس و  طراح سايت همراه با تيم پشتيباني در شركت طراح سايت انجام مي پذيرد. يكسري معيارهاي مهم همانند كيفيت ، گرافيك چشم نواز و … به طور پيشفرض در انواع وب سايت هاي رعايت مي شوند و ساير فاكتور ها ي مورد نياز، دقيقا طبق نياز كارفرما انجام مي شود.

شارژ كپسول آتشنشاني در كرج

تصور كنيد كه محلي در حال آتش سوزي است و شما بلافاصله قصد داريد با كپسول آتشنشاني آن را خاموش كنيد اما آن كپسول بعد از آخرين استفاده شارژ مجدد نشده است و شما نمي توانيد آتش را خاموش كنيد. اين وضعيت بسيار خطرناكي را به وجود مي آورد بطوريكه ممكن است اين آتش كوچك افزايش يابد و تا رسيدن آتشنشاني خسارت زيادي را به همراه داشته باشد.

شارژ كپسول آتشنشاني يكي از مهمترين اموري است كه بعد از نصب آن بايد انجام دهيد. استفاده از كپسول آتشنشاني در كرج با توجه به وجود آپارتمان هاي متعدد و جمعيت زياد شهر كرج باعث شده است كه امري ضروري تلقي شود و براي شارژ كپسول آتشنشاني در كرج بايد با متخصصين اين حوزه در ارتباط باشيد.

فر ريلي پيتزا

به منظور پخت بهتر ، سريعتر و آسان تر پيتزا و حتي انواع هات داگ تنوري و سيب زميني تنوري از دستگاه فر ريلي پيتزا استفاده مي كنند. گارد استيل فر ريلي پيتزا به پخت يكدست و يكنواخت پيتزا و آبدار كردن آن كمك شاياني مي كند؛ چون گرما را به صورت كاملا يكنواخت به تمام سطوح پيتزا مي رساند و براي پخت بهتر، ديگر نيازي به برشته كردن پيتزا نخواهد بود.

پيتزا از دسته غذاهاي زودپز يا به اصطلاح فست فود مي باشد كه در ايران نيز طرفداران بسياري دارد. امروزه پيتزا در همه فست فودها و حتي رستوران ها قابل تهيه مي باشد. اين موضوع بديهي است كه پيتزا اولين بار در شهر ناپل ايتاليا پخته شد و از آنجا بود كه به ساير كشورها از جمله ايران فرستاده شد. امروزه پيتزا آنقدر در تمام دنيا مشهور و پرطرفدار است كه هيچ كس نمي تواند از خوردن آن چشم پوشي كند.

نوع پخت پيتزا تقريبا در همه جا يكسان است و در فست فود ها از فرهاي مخصوص استفاده مي كنند. فر ريلي پيتزا از دسته وسائلي است كه براي پخت پيتزا در فست فودها و رستوران ها استفاده مي شود.

نقش اصلي


مواد بكار رفته در پيتزا مي تواند نقش اصلي را براي طعم و مزه آن ايفا كند. اما اگر بهترين مواد را براي پيتزا استفاده كنيد اما از فرهاي غيراستاندارد براي پخت آن استفاده شود مطمئنا مزه آن بد خواهد شد و مشتريان خود را از دست مي دهيد. طعم و مزه پيتزا اصلي ترين مورد براي مشتري محسوب مي شود تا به مشتري دائمي شما تبديل شود.

طراحي و چاپ كاتالوگ در كرج

طراحي و چاپ كاتالوگ در كرج

همه شركت ها و كسب و كارها در استان البرز براي اينكه بتوانند برند و يا محصولات خود را به مشتريان معرفي نمايند از ساز و كارهاي مختلفي استفاده مي كنند. يكي از اين راه استفاده از طراحي و چاپ كاتالوگ در كرج است. اين يك روش عالي و منسجم به شمار مي رود كه حتي مي توان از آن براي يك بازار هدف مشخص استفاده نمود.


اهميت طراحي كاتالوگ


در ابتدا بايد در نظر داشته باشيد كه طراحي و يا ديزاين كاتالوگ شما از اهميت خاصي برخوردار است. كاتالوگ مي بايست بر اساس ماهيت برند شما طراحي گردد. رنگ بكار رفته در كاتالوگ بايد با رنگ سازماني شما مطابقت داشته باشد. در واقع بايد طراحي به نحوي انجام گيرد كه كاتالوگ معرف برند شما در بازار باشد.
طراحي و چاپ كاتالوگ در كرج مي تواند در معرفي هرچه بهتر برند شما در بين ساير رقباي استان البرز نقش اساسي داشته باشد. با توجه به اينكه در استان البرز و شهر كرج در سال هاي گذشته رشد جمعيتي چشمگيري وجود داشته است از همين رو شركت ها با يك طيف بزرگ از مشتريان مواجه هستند كه بايد با ارائه بهترين خدمات اين مشتريان به سمت خود جذب نمايند.

طراحي لوگو

طراحي لوگو در كرج با ما به شما بهترين راه حل هاي طراحي را ارائه مي دهد و به برند شما كمك مي كند كه به بهترين شكل خود را از لحاظ بصري ارائه دهد. مهم نيست كه صنعت و كسب و كار شما چيست، خدمات ما در طراحي لوگو در كرج خدمات تخصصي و اختصاصي ويژه اي براي شما است و باعث خواهد شد كه مخاطبان شما يك ديد كلي را از برند شما پيدا كنند. تيم طراحي لوگو ديزاينستان در محيطي كار مي كند كه در آن خلاقيت و رضايت مندي مشتريان بيش از هر چيزي حائز اهميت است.

لوگو چيست؟

لوگو يك علامت، نماد، علامت تجاري يا نشان است كه هويت يا مالكيت يك محصول، شركت، كمپين يا مفهوم را به عنوان يك عامل قابل يادآوري و اولين چيزي كه در ذهن مخاطبان مي نشيند. در حقيقت لوگو چيزيست كه برند شما را از رقباي شما متمايز مي‌كند. بنابراين اينكه تصوير شما بي‌همتا باشد و متفاوت از بقيه تصاوير موجود، بسيار مهم بوده و نكته ايست كه تمام شركتها و كمپاني‌ها درگير آن هستند.

لوگو را مي توان در بسياري از اشكال، اندازه و زمينه هاي مختلف استفاده كرد. به عنوان مثال، آرم يك هتل را مي توان بر روي كارت ويزيت يا منو چاپ كرد، بر روي يك دستمال يا لباس هاي كاركنان آن هتل و يا به عنوان علامت بزرگ نئون بر روي تابلوي ورودي آن هتل برجسته كرد.

سئو وب سايت

سئو چيست؟ واژه SEO مخفف عبارت (Search Engine Optimization) به معني بهينه سازي موتور جستجو مي باشد و بهينه سازي موتور جستجو (SEO) هنر و علم گرفتن هدفمند ترافيك وب سايت از نتايج جستجوي موتورهاي جستجو است.

چرا سئو مهم است؟

تقريبا ۷۰٪ از كل بازديد از وب سايت شما از طريق جستجودر گوگل ايجاد مي شود و اگر ترافيك را از ساير موتورهاي جستجوگر محبوب (مانند بينگ، ياهو و يوتيوب) را اضافه كنيد، ۸۰ تا ۹۰ درصد از كل ترافيك يك سايت از طريق يك موتور جستجو حاصل مي شود.

براي به دست آوردن يك وب سايت بهينه سازي شده براي جستجو، بسيار مهم است كه نيازهاي اساسي براي مشاهده آنلاين را درك كنيد. چگونه مي خواهيد از ترافيك وب سايت كسب درآمد كنيد؟ هنگامي كه اهداف كسب و كار تعريف مي شود، وقت آن است كه يك استراتژي سئو ايجاد شود كه فرصت هاي شما را به حداكثر برساند. هنگامي كه استراتژي توسعه يافته است، مي توانيم يك فرآيند بهينه سازي موتور جستجوي خلاقانه را براي رسيدن به اين اهداف تجاري آغاز كنيم.

ما خود را يك شركت سئو در كرج نمي دانيم بلكه ما شريك تجاري شما هستيم

تيم ما اعتقاد دارد كه موفقيت كسب و كار مشتريانمان موفقيت كسب و كار ما هست و رضايتمندي ۱۰۰% آنها بهترين تبليغات براي مجموعه ما است. تيم ما افتخار مي كند كه مشترياني دارد كه با رضايتمندي كه براي آنها در اين مجموعه ايجاد شده اينجا را همانند مجموعه دوم كسب و كار خود مي دانند و چندين سال به اين مجموعه اعتماد ميكنند. تيم ما با بهينه سازي سايت در كرج و سئو سايت در كرج و طراحي سايت در كرج و ساير نقاط كشور به بهترين و استاندارد ترين شكل ممكن شما را در هرچه بهتر ديده شدن كسب و كار شما در دنياي وب كمك خواهيم كرد.

عكاسي صنعتي و تبليغاتي

عكاسي صنعتي چيست و چرا مهم است؟

عكاسي صنعتي در كرج با عكاسي ديجيتال و خدمات تصويري براي مشتريان صنعتي و تجاري و خدمات ديگر را با ما تجربه كنيد. عكاسي صنعتي يك زمينه تخصصي عكاسي است كه امكان برقراري ارتباط با مشتريان و ديگر شركت ها را فراهم مي كند و روند صنعتي، ماشين آلات و تكنيك هاي آنها را نشان مي دهد. عكس هاي اين حوزه از عكاسي نه تنها بايد با درخشان و با برجستگي هاي متوالي براق باشند، بلكه بايد به طور مؤثر در كمتر از يك ثانيه با مخاطب خود ارتباط برقرار كند. به همين دليل است كه اين نوع عكس ها نياز به يك عكاس ماهر دارند كه سال ها تجربه عكس برداري از ماشين آلات صنعتي، مكان ها و فرآيندهاي توليد را داشته باشند.

يكي از دلايل اينكه شركت ها يك عكاس صنعتي را استخدام مي كنند نياز به يك وب سايت خوب است كه به طور موثر محصولات و خدمات خود را نشان مي دهد. ما با عكاسي صنعتي در كرج مي توانيم بر روي هركدام از بروشورها و پوسترها چاپ كنيم، اما حضور آنلاين قوي براي كسب و كارها در جامعه اجتماعي ما ضروري است. عكاسان صنعتي مسئوليت داشتن يك وب سايت شركتي را با گرفتن عكس هاي حرفه اي از محصولات، ماشين آلات و يا تجهيزات كه مي تواند كمك به كسب و كاركند را مي پذيرند و كمك بسيار زيادي به موفقيت آن وب سايت مي كنند.

عكاسان صنعتي عكس هاي محصولات، ماشين آلات، تجهيزات و كاركنان را مي گيرند. سپس اين عكسها در وب سايت ها و براي بازاريابي در مجلات، بروشورها، تبليغات و پست هاي رسانه هاي اجتماعي مورد استفاده قرار مي گيرد. عكاسي صنعتي در صنايع مختلف، از جمله ساخت و ساز، معدن، توليد، انرژي و حمل و نقل، رايج است. هر شركت صنعتي مهم نياز به عكس برداري از عمليات خود دارد، و به عنوان تكنولوژي و اتوماسيون ادامه توسعه، نياز به اين تصاوير افزايش مي يابد.

طراحي لوگو در كرج

طراحي لوگو در كرج

چه چيزي باعث مي شود برخي لوگو هاي شركت ها ماندگار شوند؟ چگونه مي توان يك شركت طراحي لوگو در كرج را براي اين منظور انتخاب كرد؟

در اين مقاله به دو مقوله مي پردازيم و توضيح خواهيم داد كه چطور يك لوگوي خوب و در شان برند خود طراحي و انتخاب نماييد. همواره انتخاب لوگو براي شركت هاي نوپا سخت و دشوار است چون با انتخاب طرح نهايي برند آن شركت در بين رقبا بايد بدرخشد.

شما بايد در انتخاب طراح لوگوي خود وسواس بيشتري داشته باشيد چون وجه تمايز شما با ساير رقبا از همين لوگو شروع مي شود و شمات مي توانيد از طريق يك لوگوي خوب قدرت برند خود را به رقبا نشان دهيد.

داشتن يك لوگوي خوب و عالي و خلاقانه مي تواند در ذهن مشتريان نيز ماندگاري بيشتري داشته باشد و آن ها با ديدن لوگوي شما نام برند و محصولات شما را نيز به ياد خواهند آورد.

البته همانطور كه گفته شد اين امر خيلي مهم است كه شركت طراحي لوگو يك شركت قوي باشد تا بتواند با تناسب به اهداف شركت شما يك لوگوي عالي را طراحي نمايد. قوانين طلايي طراحي لوگو در كرج و ديگري فاكتورهاي موثر براي انتخاب يك طراحي لوگو در كرج و محل كسب و كار را بررسي مي كنيم.

يكي از اساسي ترين گام ها قبل از شروع هر كسب و كاري طراحي لوگو مي باشد. اين موضوع تا آنجا اهميت دارد كه يك تصميم قوي براي طراحي لوگو مي تواند در موفقيت شما در آن كسب و كار نقش تعيين كننده اي را ايفا كند.
طراحي لوگو مي تواند ارتباط بين شما و مشتريانتان را مانند يك زنجير محكم نمايد. لوگري شما مي تواند در كاتالوگ ، تيزر تبليغاتي ، عكس صنعتي يا هر جاي كسب و كار شما استفاده شود.

طراحي لوگو به شكلي است كه يك بيننده و يا يك مشتري شما وقتي با آن روبرو مي شود مي بايست به نحوي در ذهن او نسوخ نمايد كه درمكان ها ي مختلف بتواند بين رقبا ي شما بدون مكث شما را انتخاب كند. البته همخواني يك طرح لوگو با تخصص و پيشه ي شما اين كار را راحت تر مي كند.

اهميت طراحي لوگو

لوگو در واقع يك اثر هنري ماندگار است كه مي بايست يك شناسنامه داشته باشد. در استان البرز و شهر كرج توجه به اين موضوع از تابلو هاي فروشگاهها يا تبليغات صاحبان و مديران كسب و كار ديده مي شود. رقابت در كرج براي داشتن يك لوگوي زيبا وارد دوره ي جديدي شده است.
براي طراحي لوگو در كرج بايد به فاكتور هاي مختلفي اهميت داد. اهميت طراحي لوگو در كرج تا اينجاست كه به علت همجواري با پاييتخت برخي از مشتريان شما مي توانند به راحتي شما و رقبايتان را در كرج كنار گذاشته و يك مجموعه تهراني را انتخاب نمايند.