طراحي و چاپ كاتالوگ در كرج

طراحي و بهينه سازي سايت

طراحي و چاپ كاتالوگ در كرج

طراحي و چاپ كاتالوگ در كرج

همه شركت ها و كسب و كارها در استان البرز براي اينكه بتوانند برند و يا محصولات خود را به مشتريان معرفي نمايند از ساز و كارهاي مختلفي استفاده مي كنند. يكي از اين راه استفاده از طراحي و چاپ كاتالوگ در كرج است. اين يك روش عالي و منسجم به شمار مي رود كه حتي مي توان از آن براي يك بازار هدف مشخص استفاده نمود.


اهميت طراحي كاتالوگ


در ابتدا بايد در نظر داشته باشيد كه طراحي و يا ديزاين كاتالوگ شما از اهميت خاصي برخوردار است. كاتالوگ مي بايست بر اساس ماهيت برند شما طراحي گردد. رنگ بكار رفته در كاتالوگ بايد با رنگ سازماني شما مطابقت داشته باشد. در واقع بايد طراحي به نحوي انجام گيرد كه كاتالوگ معرف برند شما در بازار باشد.
طراحي و چاپ كاتالوگ در كرج مي تواند در معرفي هرچه بهتر برند شما در بين ساير رقباي استان البرز نقش اساسي داشته باشد. با توجه به اينكه در استان البرز و شهر كرج در سال هاي گذشته رشد جمعيتي چشمگيري وجود داشته است از همين رو شركت ها با يك طيف بزرگ از مشتريان مواجه هستند كه بايد با ارائه بهترين خدمات اين مشتريان به سمت خود جذب نمايند.

طراحي كاتالوگ تبليغاتي

طراحي كاتالوگ تبليغاتي اصولي با توجه به فضاي رقابتي در دنياي كسب و كار و تبليغات و بازاريابي باعث موفقيت در كسب و كار مي‌شود، علاوه بر خاص بودن ايده طرح ، بايد به ساير نكات كليدي در طراحي توجه كرد، از جمله : جذابيت و خلاقيت طرح، محتواي موثر، هويت سازي، خلق پيام. بنابراين فروش قوي يك محصول به چگونگي طراحي گرافيكي كاتالوگ آن بستگي دارد تا بين صدها رقب خود متفاوت و خاص باشيد. 

طراحي جلد كاتالوگ و صفحات داخلي و چگونگي اجرايي ايده و روند صحيح توليد و ساخت يك كاتالوگ حرفه اي در كيفيت نهايي و اثر بخش يا نبودن آن موثر مي باشد. كاتالوگ ها اغب جهت نمايش و فروش محصولات ، و در موارد ديگر همانند دفترچه راهنما با ذكر جزيات عمل مي كنند، از تفاوت هاي فيزيكي كاتالوگ با بروشور ها اصولا به مي توان اغلب دارا بودن صحافي منگنه، سيمي يا چسب، روكشدار و حجيم بودن صفحات، گراماژ كاغذ، با سايز بندي هاي استاندارد قابل پست و … مي باشد.

سبك طراحي كاتالوگ

سبك طراحي كاتالوگ شما از موثر ترين بخش هايي است كه مخاطب را درگير مي كند.آموس در طراحي كاتالوگ ابتدا حوضه ي فعاليت شما را بررسي مي كند و براساس آن سبك پيشنهادي خود را اتود مي كند.سبك هاي مشابه ميتوانند كار شما را بيش از پيش جذاب و اصولي سازد.كاتالوگ شما نشانه ي اصالت كالاي شما مي باشدو در اين ميان يك طراحي غير اصولي مي تواند تمام برنامه هاي شما را براي جذب مشتري از بين ببرد. سبك هاي متفاوتي براي طراحي كاتالوگ وجود دارد . شما بايد بسته به مخاطبتان ( جامعه هدف ) آن را تعيين كنيد . به طور مثال سبك طراحي براي كودك ، يك ورزشگاه و يك كارخانه بسيار متفاوت است و اگر تمام اين سه جامعه را در يك قالب بگنجانيم و يك قالب براي آن در نظر بگيريم قطعا دچار مشكل خواهيم شد. اين سبك در بخش هاي تخصصي بسيار تعيين كننده است . سبك طراحي شما ، هويت سازماني شما را مشخص ميكند و هرچه اين سبك اختصاصي تر باشد ، بر اصالت شما تاكيد خواهد داشت. اين اصالت را در رنگ قرمز كوكاكولا ، آبي پپسي و ساير برند هاي مطرح خواهيم ديد. براي خود سبكي متمايز ايجاد كنيد و بر آن در تمام اوراق خود از كاتالوگ تا هر بخش ديگر تاكيد كنيد.

آنچه بايد در طراحي كاتالوگ خوب منظور شود:

۱٫ معرفي امتيازات و رتبه هاي توليد (استاندارد – ايزوهاي موجود) و…

۲٫ خلاصه اي از معرفي نام و عملكرد كارخانه توليدي و شناساندن فعاليت ها در شروع مباحث كاتالوگ.
۳٫ ارائه اطلاعات و راهنمايي صحيح مخاطبان با استفاده از درج مشخصات فني – خدمات ارايه شده – قابليت هاي خاص و وجه تمايز آن نسبت به توليدات متشابه، چه در توليدات گذشته كارخانه و يا آنچه در بازار فعلي موجود مي با شد.
۴٫ معرفي هر چه بيشتر در خصوص جديدترين و بهترين ساخته ها و خدمات.
۵٫ وجود تصاوير و متون نوشتاري در كاتالوگ ميزان تصميم گيري و انتخاب صحيح را براي مخاطب سهل و آسان مي كند و اوست كه با ديدن و خواندن موارد فوق به زمان انتخاب و تصميم خود سرعت مي بخشد.
۶٫ كاتالوگ ديد مقايسه اي به وجود مي آورد. بدين صورت كه مخاطب و يا مخاطبين از بين چند محصول معرفي شده به جهت مدل – كيفيت – كاربري – استحكام و از همه مهم تر هزينه برنامه ريزي شده جهت خريد و غيره، بتواند يكي را كه با شرايط او سازگار است انتخاب و خريداري كند
۷٫ با درج آدرس، تلفن و آدرس اينترنتي، بتواند شناخت بيشتر را براي مخاطب فراهم كند.


تاثير عكاسي در طراحي و چاپ كاتالوگ در كرج


شايد بتوان گفت كه مهمترين بخش هر كاتالوگ مربوط به تصاوير و عكس هاي آن مي باشد. چون شما مي خواهيد از طريق طراحي كاتالوگ نسبت به معرفي محصولات خود بپردازيد پس ارائه عكس هاي با كيفيت مي تواند گامي موثر در اين زمينه باشد. عكس هاي با كيفيت بالا مي توانند جزييات بيشتري را از محصول نشان دهند و اين امر نشان دهنده اين است كه شما به مشتريان خود اهميت زيادي را قائل هستيد و آن ها نيز به شما حس اعتماد بيشتري را خواهند داشت.
در برخي از محصولات داشتن عكس باكيفيت لازم و حياتي است و شما مجبور هستيد كه از عكس هاي باكيفيت استفاده كنيد. عكاسي صنعتي محصولات مي تواند كمك بسيار زيادي براي معرفي بهتر برند و محصولات شما باشد.

اهميت چاپ كاتالوگ


شايد اين سوال براي شما پيش آيد كه با توجه به پيشرفت تكنولوژي چه لزومي بر چاپ كاتالوگ وجود دارد. جواب واضح است شما با چاپ كاتالوگ مي خواهيد يك بازار هدف خاص را به سوي خود جذب نماييد. اين طيف از مشتريان اگر به مشتري دائمي شما تبديل شوند هر بار براي سفارش محصول بايد از طريق كاتالوگ به اطلاعات آن محصول دسترسي داشته باشند و اگر از نسخه چاپي استفاده نمايند اين كار با سهولت بيشتري انجام خواهد شد چون همواره به كاتالوگ دسترسي دارند و آن را روي ميز يا كشو خود نگهداري مي كنند.


نكاتي در مورد طراحي و چاپ كاتالوگ


در خصوص طراحي و چاپ كاتالوگ در كرج نكاتي وجود دارد كه مي تواند در اين مسير به شما كمك كند. چون ممكن است بازار هدف شما خارج از كرج باشد بايد به طراحي كاتالوگ اهميت بيشتري دهيد و اين طراحي فقط مختص به بازار كرج نباشد و نوع ديزاين آن به نحوي باشد كه در ساير نقاط نيز كارايي خود را داشته باشد.
محتواي بكار رفته در كاتالوگ بايد همه جوانب محصول را بازگو كند چون كاتالوگ در واقع نماينده شما به شمار مي رود به همين دليل بايد محتواي بكار رفته در آن به همه سوالات مشتري پاسخ بدهد. همانطور كه اشاره شد رنگبندي كاتالوگ بايد با رنگ سازماني شما يكسان باشد تا صفحه آرايي آن به خوبي انجام گيرد.
جنس كاغذ كاتالوگ براي چاپ بسيار مهم است. براي افزايش حس اعتماد مشتريان شما موظف هستيد كه از كاغذ با كيفيت استفاده نماييد. كاغذ با كيفيت باعث مي شود كه عكس هاي محصولات شما نيز با كيفيت بالاتري چاپ شوند.
در آخر اين نكته مهم را بايد گوشزد كنيم كه براي طراحي و چاپ كاتالوگ در كرج از شركت هاي طراحي معتبر مشاوره دريافت كنيد. ما با گروه مجرب و با دانش خود در ديزاينستان مي توانيم همه نيازهاي شما را در اين زمينه پاسخگو باشيم.

منبع : https://www.designestan.com/catalog-design-and-printing/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.